Ne-am cumpărat
Logan pentru că era cea mai ieftină maşină la vremea aceea şi dacă nu mă înşel
este chiar şi acum. Aveam noi o idee că maşina trebuie să fie nouă, acum
realizăm că e total greşit pentru că o maşină se devalorizează imediat ce ai
întors prima dată cheia în contact. Da eram tineri şi ni s-a părut o variantă
bună. Şi probabil acum râdeţi, da Loganul chiar e o maşină bună.
Da e făcută în
România şi de aceea unde s-a putut să dispară un şurub sau un cheder, au
dispărut, aşa că încă din prima săptămână maşina a pârâit şi trosnit, de ziceai
că se dezmembra la fiecare curbă. Cu timpul ne-am obişnuit cu zgomotele, iar
Loganul este maşina ideală pentru România, pentru drumurile din România.
Pe noi Loganul ne-a
dus la Istanbul, la Budapesta, la Viena şi uite că am ajuns, tot cu Loganul şi
în Dublin. Nu a suferit stricăciuni majore, dar am şi avut grijă să o ducem la
revizii când a trebuit, să îi punem consumabile de calitate şi să îi înlocuim
piesele care se mai stricau. Cum ar fi, de exemplu, butoanele de la geamuri, de
fapt lefurile butoanelor ce deschid geamurile, pentru că, ambiţia românului:
ne-am luat Logan full option, adică cu de toate. Geamuri electrice, oglinzi
încălzite, ABS şi alte trăznăi prescurtate despre care niciodată nu am ştiut la
ce folosesc, da presupun că le-am folosit în anii de când avem Logan.
În Dublin, maşina
româneacă este foarte apreciată de vecinii irlandezi, care întreabă cât
consumă?, cât a costat?, cât de mare e portbagajul? şi se minunează când află
că totuşi e o maşină ieftină care şi consumă puţin.
Da, noi suntem
românii care circulă cu Loganul prin Dublin, dacă ne vedeţi, daţi un claxon.
Acesta nu se vrea a
fi un articol publicitar, dar cum ziarul apare în apropierea Zilei Naţionale a
României, ce lucru mai naţional, dacă nu Loganul?
Raluca
No comments:
Post a Comment