Vă scriam săptămâna trecută că nu înțeleg de ce plătim pentru animalele de companie la hotel. În drumul nostru din Irlanda am stat în două hoteluri, unul în Anglia, Days Inn, o rețea de hoteluri foarte cunoscută, celălalt e cel în care mai avem două zile de stat, e cel din Belgia, aparent și el într-un lanț de hoteluri. Pentru că am folosit booking.com pentru a face rezervarea după ceva timp am primit mail în care să fac un fel de recenzie hotelului. Cei care ați folosit măcar o dată booking.com știți la ce mă refer.
Acolo am spus că se plătește prea mult pentru câini și că practic plătești alegerea ta de a călători cu un animal de companie. În plus le sugeram să dea câteva daruri celor care călătoresc cu animalul de companie sau măcar să aibă un vas cu apă sau o punguță cu mâncare disponibile pentru aceștia.
Cei din Belgia mi-au răspuns stereotipic, însă cei din Anglia nu au răspuns deloc. Ieri am primit și răspunsul lor pe care vi-l pun aici integral.
Thank you for taking the time to complete our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel.
Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilise your response by continuing to focus on making each and every guest experience the best it can be. You commented on our pet policy and charges, we make the charge because of additional cleaning the room requires after housing a pet. Even a clean pet will leave fur behind, or have an accident because of the unfamiliar surroundings and we have had some that are also host to various unwanted pests. This means we have to treat the room each time a pet stays, as we are unable to tell just by looking at a pet if they are likely to shed or if they host unwelcome visitors.
I apologise if you think this is a way of punishing you for travelling with your pet, that is not the case, we enjoy having our furry guests stay.
As for your suggestions, I agree we could do something, so I will ensure we have cans of Dog & Cat food available at reception along with a couple of bowls, available for use by our furry friends who forget to pack one. I'm just sorry I didn't think of doing it before.
Thank you for completing our survey and for your suggestions, if I can be of assistance to you please don't hesitate to contact me directly at sevenoaks@daysinnrc.co.uk.
Yours Sincerely,
Tessa Ticehurst
General Manager
Days Inn Sevenoaks
Așadar dragilor, ce înțeleg eu de aici e că banii plătiți de mine merg pentru deparazitarea camerei în care a locuit un animal de companie, lucru mai mult decât lăudabil. Și dacă aș fi călătorit fără Dea aș fi vrut ca după un câine camera să fie dezinfectată. Apoi dacă vreodată traversați Anglia și trebuie să opriți la un hotel folosiți Days Inn din Sevenoaks pentru a vedea dacă într-adevăr au boluri pentru mâncare sau pliculețe cu mâncare. Ar fi super dacă tot lanțul de hoteluri ar adopta această tactică și dacă aș fi reușit să schimb ceva. În cazul particular al acelui hotel am reușit. Eu mă declar satisfăcută, chiar dacă nu am cum să știu dacă nu e doar un mail de închis gura sau chiar au de gând să facă ceva. Eu una dacă vreodată voi mai tranzita Anglia cu mașina mă voi caza tot la Days Inn, doar datorită acestui răspuns :)
Raluca
P.S. Se pune că e un bun început de săptămână?
2 comments:
Uite asta inseamna profesionalism! asta inseamna sa inteleaga nevoile clientilor si sa comunice cu ei! Sa te faca sa te simti important!
Anglia reuseste sa ma uimeasca si acum :) Mare diferenta in modul lor de gandire si de a face afaceri!
Ma bucur binenteles si pt tine si pt Dea! cred ca ti-ar placea si tie sa revii ... sa vezi daca s-au produs schimbarile mentionate
Dap si pe mine m-a uimit raspunsul lor, chiar si daca nu intentioneaza sa faca nimic, doar faptul ca si-au luat din timp sa imi raspunda, e ceva. Si uite ca cele 5 minute rupte din timpul lor pretios ma vor face sa revin la ei de cate ori voi mai trece prin Anglia sau pe unde mai au filiale voi alege evident hotelul lor.
Si ma gandesc ca daca mie mi-au raspuns asa probabil si celorlalti le raspund la fel. Dap asa cum spui si tu e foarte bun modul lor de a interactiona cu clientii. Imi pare din ce in ce mai rau ca am parasit acea parte de lume :(
Post a Comment